Початок наступного потоку – 12-14 вересня 2025 р.

Тренінг для тренерів – це унікальна програма, в якій зібрано багаторічний досвід тренерів і даються найкращі інструменти для створення тренінгу, проведення, роботи з групою. Тренінг спрямований на розвиток тренерських навичок та компетенцій і насичений вправами і практикою, тому що тільки і саме практикуючись можна навчитися бути тренером.

Для кого:

  • зовнішні і внутрішні тренери
  • ті, хто планує і хоче стати тренером
  • керівники, які проводять презентації та навчання

Курс складається з трьох блоків плюс сертифікація. Кожен з блоків присвячений різним аспектам тренерської діяльності:

Блок 1. Я – тренер.

Блок 2. Робота з групою.

Блок 3. Створення тренінгу.

Сертифікація на нашому курсі відстрочена, проводиться через шість місяців після проведення останнього блоку тренінгу. За ці шість місяців учасники застосовують отримані знання і навички в своїх тренінгах і на останньому блоці захищають свої тренерські роботи.

Програма курсу “Тренінг тренерів”

Блок 1. Я – тренер

1. Стилі тренерства.

  • Цілі тренінгу та види тренінгів.
  • Різні стилі і підходи в тренерстві.
  • Який я тренер.
  • Конгруентність тренера

2. Невербальне в роботі тренера.

  • Голос.

– Правильний вибір швидкості, гучності, темпу мови.
– Управління аудиторією голосовими характеристиками.
– Артикуляція, виразність і орфоепія.
– Використання пауз, інтонації.

  • Дихання.

– Взаємозв’язок дихання і емоційного стану.
– Регулювання дихання.

  • Тіло.

– Поза тіла, як складова впевненості.
– Використання пози і переміщення в просторі для захоплення і утримання уваги аудиторії.

  • Жести.

– Свідомий і неусвідомлені жести.
– Типи жестів і способи їх використання.
– Переміщення в просторі.
– Лінії часу.
– Маркування простору.

3. Вербальне в роботі тренера.

  • Нейро-логічні рівні в мовленні тренера.
  • Репрезентативні системи.
  • Позитивна специфікація мови.
  • Слова-зв’язки.
  • Принципи побудови мови.

4. Емоційна і логічна складові.

  • Поєднання способів вербального і невербального впливу.
  • Ассертівное поведінка.
  • Харизма та емоційний натиск.
  • Управління рівнем енергії.
  • Психологічна стійкість та емоційний «штиль».
  • Метаповідомлення.

5. Парне ведення.

  • Особливості проведення тренінгу в парі.
  • Розподіл ролей.
  • Парне ведення. Рапорт, зв’язки, калібрування.

Блок 2. Робота з групою

1. Взаємодія з аудиторією.

  • Створення раппорта з аудиторією.
  • Способи залучення й утримання уваги аудиторії.
  • Зоровий контакт як засіб впливу на аудиторію.
  • Використання простору та “якоріння” простору.

2. Робота з питаннями, запереченнями і «важкими» учасниками.

  • Види питань і способи відповіді на них.
  • Хитрощі при відповіді на питання.
  • Види заперечень та їх утилізація.
  • Типи «важких» учасників і створення з них союзників.

3. Мотивація.

  • Види мотивації при роботі з групою.
  • Використання НЛУ і метапрограм для вибудовування мотивації.
  • Способи створення наскрізної мотивації.
  • Мотивація на: тему в цілому, вправи, майбутнє.

4. Утилізація і предутілізація.

  • Поняття утилізації та предутілізаціі в тренінгу.
  • Різні способи створення.
  • Місце предутілізаціі в тренінгу.
  • Як це робити красиво.

5. Групова динаміка.

  • Стадії групової динаміки.
  • Управління груповою динамікою.

6. Психогеографія.

  • Поняття психогеографії.
  • Кілька моделей психогеографії.
  • Використання психогеографії, виходячи з цілей тренінгу і тренера.

Блок 3. Створення тренінгу

1. Нейрофізіологія навчання.

  • Основи нейрофізіології навчання.
  • Оперантне зумовлювання.
  • Застосування «фішок», заснованих на нейрофізіології для збільшення ефективності навчання.

2. Дизайн тренінгу.

  • Модель ТОТЕ для створення дизайну тренінгу.
  • Принцип послідовності блоків тренінгу.
  • Принцип різноманітності: по колу навчання, за формами навчальної активності, за рівнем енергії і т.д.
  • Що потрібно знати і розуміти, щоб давати тему.

3. Вибудовування логіки тренінгу.

  • Форми навчальної активності (ФНА).
  • Вибудовування ФНА в зв’язку із задумкою дизайну, цілями і логікою тренінгу.
  • Повний цикл теми: початкова установка, презентація, демонстрація, вправа, зворотний зв’язок, підстроювання до майбутнього.
  • Особливості та нюанси створення та проведення кожного з блоків.

4. Технічні засоби в роботі тренера.

  • Створення презентації для тренінгу.
  • Робота з фліп-чартом і проектором.

Сертифікація
Сертифікація проводиться через шість місяців після проведення останнього блоку тренінгу.

Тривалість:
Блок 1 – 3 дні
Блок 2 – 3 дні
Блок 3 – 3 дні
Сертифікація – 2 дні

Весь курс – 11 днів


Тренінг ведуть:
Катерина Гайдученко
Володимир Піддубний

Початок наступного потоку –  12-14 вересня 2025 р.

Вартість одного блоку

При предоплаті — екв. 300 євро.
При оплаті на місці — екв. 320 євро.
* за курсом НБУ в день оплати

Є знижка при оплаті всього курсу (15%) .

Реєстрація

 

Відгуки учасників:

Тренинг тренеров
Алиса Мостицкая
Профессионализм не рождается за 5 дней. Для развития необходимых навыков, после получения знаний, нужна практика. Много практики! Только потом можно оценить развитие и рост специалиста. Курс ТРЕНИНГА ДЛЯ БИЗНЕС-ТРЕНЕРОВ, который включает в себя 99 тренинговых часов и 8 месяцев активнрй практики дали потрясающий результат! И самое ценное на выходе - процесс сертификации. Это твой мастер-класс, в котором есть возможность продемонстрировать все необходимые навыки и получить момениальную профессиональную обратную связь от тренеров и коллег . И все это в теплой дружественной среде. Спасибо, Екатерина Гайдученко и Владимир Поддубний за ваш бесценный курс!
« of 3 »