Початок наступного потоку – 12-14 вересня 2025 р.
Тренінг для тренерів – це унікальна програма, в якій зібрано багаторічний досвід тренерів і даються найкращі інструменти для створення тренінгу, проведення, роботи з групою. Тренінг спрямований на розвиток тренерських навичок та компетенцій і насичений вправами і практикою, тому що тільки і саме практикуючись можна навчитися бути тренером.
Для кого:
- зовнішні і внутрішні тренери
- ті, хто планує і хоче стати тренером
- керівники, які проводять презентації та навчання
Курс складається з трьох блоків плюс сертифікація. Кожен з блоків присвячений різним аспектам тренерської діяльності:
Блок 1. Я – тренер.
Блок 2. Робота з групою.
Блок 3. Створення тренінгу.
Сертифікація на нашому курсі відстрочена, проводиться через шість місяців після проведення останнього блоку тренінгу. За ці шість місяців учасники застосовують отримані знання і навички в своїх тренінгах і на останньому блоці захищають свої тренерські роботи.
Програма курсу “Тренінг тренерів”
Блок 1. Я – тренер
1. Стилі тренерства.
- Цілі тренінгу та види тренінгів.
- Різні стилі і підходи в тренерстві.
- Який я тренер.
- Конгруентність тренера
2. Невербальне в роботі тренера.
- Голос.
– Правильний вибір швидкості, гучності, темпу мови.
– Управління аудиторією голосовими характеристиками.
– Артикуляція, виразність і орфоепія.
– Використання пауз, інтонації.
- Дихання.
– Взаємозв’язок дихання і емоційного стану.
– Регулювання дихання.
- Тіло.
– Поза тіла, як складова впевненості.
– Використання пози і переміщення в просторі для захоплення і утримання уваги аудиторії.
- Жести.
– Свідомий і неусвідомлені жести.
– Типи жестів і способи їх використання.
– Переміщення в просторі.
– Лінії часу.
– Маркування простору.
3. Вербальне в роботі тренера.
- Нейро-логічні рівні в мовленні тренера.
- Репрезентативні системи.
- Позитивна специфікація мови.
- Слова-зв’язки.
- Принципи побудови мови.
4. Емоційна і логічна складові.
- Поєднання способів вербального і невербального впливу.
- Ассертівное поведінка.
- Харизма та емоційний натиск.
- Управління рівнем енергії.
- Психологічна стійкість та емоційний «штиль».
- Метаповідомлення.
5. Парне ведення.
- Особливості проведення тренінгу в парі.
- Розподіл ролей.
- Парне ведення. Рапорт, зв’язки, калібрування.
Блок 2. Робота з групою
1. Взаємодія з аудиторією.
- Створення раппорта з аудиторією.
- Способи залучення й утримання уваги аудиторії.
- Зоровий контакт як засіб впливу на аудиторію.
- Використання простору та “якоріння” простору.
2. Робота з питаннями, запереченнями і «важкими» учасниками.
- Види питань і способи відповіді на них.
- Хитрощі при відповіді на питання.
- Види заперечень та їх утилізація.
- Типи «важких» учасників і створення з них союзників.
3. Мотивація.
- Види мотивації при роботі з групою.
- Використання НЛУ і метапрограм для вибудовування мотивації.
- Способи створення наскрізної мотивації.
- Мотивація на: тему в цілому, вправи, майбутнє.
4. Утилізація і предутілізація.
- Поняття утилізації та предутілізаціі в тренінгу.
- Різні способи створення.
- Місце предутілізаціі в тренінгу.
- Як це робити красиво.
5. Групова динаміка.
- Стадії групової динаміки.
- Управління груповою динамікою.
6. Психогеографія.
- Поняття психогеографії.
- Кілька моделей психогеографії.
- Використання психогеографії, виходячи з цілей тренінгу і тренера.
Блок 3. Створення тренінгу
1. Нейрофізіологія навчання.
- Основи нейрофізіології навчання.
- Оперантне зумовлювання.
- Застосування «фішок», заснованих на нейрофізіології для збільшення ефективності навчання.
2. Дизайн тренінгу.
- Модель ТОТЕ для створення дизайну тренінгу.
- Принцип послідовності блоків тренінгу.
- Принцип різноманітності: по колу навчання, за формами навчальної активності, за рівнем енергії і т.д.
- Що потрібно знати і розуміти, щоб давати тему.
3. Вибудовування логіки тренінгу.
- Форми навчальної активності (ФНА).
- Вибудовування ФНА в зв’язку із задумкою дизайну, цілями і логікою тренінгу.
- Повний цикл теми: початкова установка, презентація, демонстрація, вправа, зворотний зв’язок, підстроювання до майбутнього.
- Особливості та нюанси створення та проведення кожного з блоків.
4. Технічні засоби в роботі тренера.
- Створення презентації для тренінгу.
- Робота з фліп-чартом і проектором.
Сертифікація
Сертифікація проводиться через шість місяців після проведення останнього блоку тренінгу.
Тривалість:
Блок 1 – 3 дні
Блок 2 – 3 дні
Блок 3 – 3 дні
Сертифікація – 2 дні
Весь курс – 11 днів
Тренінг ведуть:
Катерина Гайдученко
Володимир Піддубний
Початок наступного потоку – 12-14 вересня 2025 р.
Вартість одного блоку
При предоплаті — екв. 300 євро.
При оплаті на місці — екв. 320 євро.
* за курсом НБУ в день оплати
Є знижка при оплаті всього курсу (15%) .
Відгуки учасників:


